الأربعاء، 13 مايو، 2015

كلمات أغانى البوم كارمن سليمان Mp3 2014

كلمات اغانى البوم اخبارى كارمن سليمان 2014 Carmen Suleiman Akhbari Album

كلمات, اغنية اخباري , كارمن سليمان, 2014 , Akhbari,كاملة, كلمات ,اغنية اخباري, كاملة, كارمن سليمان, كلمات اغنية اخباري, كلمات, الاغنية كاملة, 2014,كلمات, اغنية اخباري , كارمن سليمان, 2014 , Akhbari,كاملة, كلمات ,اغنية اخباري, كاملة, كارمن سليمان, كلمات اغنية اخباري, كلمات, الاغنية كاملة, 2014,كلمات, اغنية اخباري , كارمن سليمان, 2014 , Akhbari,كاملة, كلمات ,اغنية اخباري, كاملة, كارمن سليمان, كلمات اغنية اخباري, كلمات, الاغنية كاملة, 2014,

كلمات اغنية اخباري ~ كارمن سليمان 2014 ~ Akhbari كاملة كلمات اغنية اخباري, فور شير, كارمن سليمان, كلمات اغنية اخباري, كلمات الاغنية كاملة 2014

كلمات اغنية اخباري - كارمن سليمان  - News Carmen Suleiman Akhbari




كلمات اخباري



ناري | ناري | ناري

ما ابي ابد اسمع اخبارك وما ابيك ابد تسمع اخباري
القلب ما تحرقه نارك يلي انحرق قلبك نارك/ي
ياللي أنحرق قلبك بناري
ناري ناري ناري

الخوف يعزف على اوتارك والخوف محرك اوتاري
الدرب يتخاني مشوارك من قبل لا تكون مشواري
ناري ناري ناري

الكدب صادقه دارك والصدق يحلف على داري
الليل ما زاده انوارك والصبح يخجل من انوارك
ناري ناري ناري

وقف وقف لا تهدم اسوارك بنيت من دونك اسواري
الدار ماهي ابد دارك الدار في ذمتي دارك
ناري ناري ناري

كلمات اغنية اخباري, كارمن سليمان 2014 , Akhbari, كلمات اغاني, كلمات اغنية اخباري, كاملة, كارمن سليمان, كلمات اغنية كاملة 2015
كلمات اغنية اخباري كارمن سليمان 2014 Music Carmen Salman 2020

الحان فنان العرب محمد عبده
كلمات الشاعر عبد اللطيف ال شيخ



المطربة كارمن سليمان مطربة مصرية. وهي الفائزة بلقب «نجمة العرب» من برنامج الشهير آراب آيدول فى نسختة الأولى.

ذاع صيت كارمن سليمان بعد ان اشتركت في برنامج اكتشاف المواهب أراب أيدول على قناة إم بي سي 1 و بعد وصولها للمرحلة النهائية ومنافستها على اللقب ضد المغربية دنيا بطمة.

كارمن سليمان ولدت في (7 أكتوبر 1994) فى عائلة محافظة فوالدتها لديها بصوت جميل ولكنها لم تحترف الغناء ووجدت الموهبة فى ابنتها فكانت لها السند وشجعتها على دخول برامج مسابقات غنائية مثل مودرن ستار وأراب أيدول والذي كان السبب الهام في مشوارها الفنى حتى الآن.

كلامات البوم كارمين سليمان 2014 - كلمات اغاني البوم اخباري - كارمن سليمان 2014




كلمات اغنية اخبارى - كارمن سليمان اخبارى 2014

اخبارى
مابي أسمع اخبارك .. و مابيك تسمع أخباري 
القلب ما تحرقه نارك .. القلب ما تحرقه نارك

ياللي أنحرق قلبك بناري
ناري ناري ناري
الخوف يعزف على أوتارك .. والخوف ما حرك اوتاري
الدرب قد خان مشوارك .. من قبل لا تكون مشواري
ناري ناري ناري
ما ابي اسمع اخبارك .. وما ابيك تسمع اخباري
ياللي أنحرق قلبك بناري
ناري ناري ناري
الكذب صادق اعذارك .. و الصدق يحلف على أعذاري
الليل ما زاده انوارك .. و الصبح يخجل من أنواري
ناري ناري ناري
مابي ابد اسمع اخبارك .. و مابيك ابد تسمع اخباري
الجلب ما تحرقه نارك .. ياللي انحرق جلبك بناري
ناري ناري ناري
وقف وقف لآ تهدم أسوارك .. بنيت من دونك أسواري
الدار ما هي أبد دارك .. الدار في ذمتي دارك
ناري ناري ناري
مابي ابد اسمع اخبارك .. و مابيك ابد تسمع اخباري
القلب ما تحرقه نارك .. ياللي انحرق جلبك بناري
ناري ناري ناري
____________

كلمات اغنية قلبي يدق - كارمن سليمان 2014

قلبي يدق
قلبي يدق .. بروح معاه مبقولش لأ ..
شوفتك لقيت قلبي اتسرق لحظة لقاك .. عمري بدأ
انت وبس .. اللي فى بالي وخلاني احس ..
ده انا كنت عايشه كده وبس ..
دلوقتي قلبي طلع له حس ..
حبك ملك كل حياتي .. خلاني اغير حساباتي
حسيت بجد ان انا عايشه كل اللي قبلك كان اوهام
دلوقتي فرحانه بنفسي خرجنى حبك من يأسي
قواني خلاني اتطمن وهعيش معاك اجمل ايام
نام وارتاح .. خلاص يا قلبي مفيش جراح
حاسه اني طايره من الفرح ..
حبيت يا دنيا حبيت انا ..
لو فيه كلام .. يوصف مشاعري هقول واعيد
ده انا جوة مني كلام جديد متقلش لسه عن حبنا
حبك ملك كل حياتي .. خلاني اغير حساباتي
حسيت بجد ان انا عايشه كل اللي قبلك كان اوهام
دلوقتي فرحانه بنفسي خرجنى حبك من يأسي
قواني خلاني اتطمن وهعيش معاك اجمل ايام
____________

كلمات اغنية الحال من بعضه - كارمن سليمان 2014

الحال من بعضة
عايش لوحده ولا .. مبقاش عايش لوحده
بيفكر فيا ولا في حب تاني واخده
سنين من بعده عدوا .. وانا لسه بحبه بردو
الحال من بعضه ولا الحال مش زي بعضه
بيكلم حد عليا .. زي زمان مشغول بيا
ولا بقا مشغول عني
بيكلم حد عليا .. لسه متاخد ليا ولا متاخد مني
في ناس بتقولي عنه .. اني مبجيش في باله
وانا لسه حاسه انه كان عكس الناس ما قالو
وانا لو كان حالي حاله ولا اتغير وماله
ده عشان اعيش حياتي لازم افضل عيشهاله
بيكلم حد عليا .. زي زمان مشغول بيا
ولا بقا مشغول عني
بيكلم حد عليا .. لسه متاخد ليا ولا متاخد مني
____________

كلمات اغنية حبيبي مش حبيبي - كارمن سليمان 2014

حبيبي مش حبيبي
الليلة اول مرة بقابله وميعادنا محدش رتبلو
حسيت باللي مكنتش قبله يوم من الأيام حساه
بحلم ولا بيتهيألي بسأل قلبي وعيني وعقلي
انا لازم افكر على مهلي قبل ما اسلم لهواه
حبيبي مش حبيبي انا ايه ده مش عارفه
جرالي ما جرالي انا مالي كده خايفه
باين عليه حبيبي حبيبي فعلا ااه
الليلة اول مرة بقابله وميعادنا محدش رتبلو
حسيت باللي مكنتش قبله يوم من الأيام حساه
في حاجات الواحده بتختارها لون لبسها شكلها مظهرها
لكن لما الحب يزورها مبتخترش وتحتار
واهو ده اللي بعيني شوفته بيجرا لما شغلني بكلمة ونظرة
نساني الدنيا دي على فكرة ويارب اوصل لقرار
حبيبي مش حبيبي انا ايه ده مش عارفه
جرالي ما جرالي انا مالي كده خايفه
باين عليه حبيبي حبيبي فعلا ااه
الليلة اول مرة بقابله ..
حسيت باللي مكنتش قبله يوم من الأيام حساه
____________

كلمات اغنية عيش على اعصابك - كارمن سليمان 2014

عيش على اعصابك
عيش .. كده على اعصابك عيش .. مش طالبه جنابك
عيش .. يلا مع اصحابك انا كده مرتاحه دماغي
روح .. اخرج واتفسح روح .. ادخلك مسرح
روح .. اتنطط وافرح انا شاطبه عليك كده لاغي
لا في قلبي سيبت علامه ولا حتي نص ملامه
بالشفا مع الف سلامه اتهني يا سيدي بعيد
ابعد وانا مش زعلانه اصل انا منك زهقانه
اصل انت بكل امانه ممل بجد اكيد
عيش .. كده على اعصابك عيش .. مش طالبه جنابك
عيش .. يلا مع اصحابك انا كده مرتاحه دماغي
طير .. واياك ترجعلي طير .. ولا تدمعلي
طير.. انت لاتنفعلي ولا عايزة منك حاجه
يوم .. ما دخلت حياتي يوم .. اسود في حياتي
يوم هنساه وحياتي القصة مهيش محتاجه
لا في قلبي سيبت علامه ولا حتي نص ملامه
بالشفا مع الف سلامه اتهني يا سيدي بعيد
ابعد وانا مش زعلانه اصل انا منك زهقانه
اصل انت بكل امانه ممل بجد اكيد
عيش .. كده على اعصابك عيش .. مش طالبه جنابك
عيش .. يلا مع اصحابك انا كده مرتاحه دماغي
____________

كلمات اغنية مش هتكلم - كارمن سليمان 2014

مش هتكلم
مش هتكلم .. لو اتكلمت هتحس اللي انا حساه
هتعرف ان قلبي شايلك ايه جواه
مافيش ولا كلمة توصف اللي انا عايشاه
اقولك ايه .. كلام الدنيا ما يكفي اللي حاسه انا بيه
يا حلم حلمته من بدري وعايشه عليه
بحبك حب لا قبله ولا بعديه
وانا وياك بحس انا مالكه كل الدنيا في ايديا
ولا شايفه ولا سامعه اللي حواليا
ده حبك حلي شكل الدنيا في عينيا
مش هتكلم ....
وانا جنبك.. بحس حاجات بتحصللي مبفهمهاش
كأن انا قلبي كان ميت وشافك عاش
دي فرحه بكل معانيها معاك تتعاش
ده حب كبير ده حب بجد مش نزوة يومين وتطير
ده حب معاه بقيت اقوي كتير وكتير
ده انا لو بس عين غيري تشوفه بغير
وانا وياك بحس انا مالكه كل الدنيا في ايديا
ولا شايفه ولا سامعه اللي حواليا
ده حبك حلي شكل الدنيا في عينيا
____________

كلمات اغنية هاتها فيا - كارمن سليمان 2014

هاتها فيا
خلي عنك .. سيبني انا اللي اتخلي عنك
سيبها تيجي مني قبل ما تيجي منك
دنيتي لو مش فاكرها لو هتخدك دنيا غيرها
سيبني امشي واروح لحالي من قاصرها
واما تتكلم عليا ابقا قول نسيتني هي
اغلط انت وفي النهايه هاتها فيا
انا مش بعتب عليك عذاب نسياني ليك
دلوقتي ارحملي
ولو بعدك قاسيت لو حتي انا انتهيت
البعد اكرملي
دنيتي لو مش فاكرها لو هتخدك دنيا غيرها
سيبني امشي واروح لحالي من قاصرها
واما تتكلم عليا ابقا قول نسيتني هي
اغلط انت وفي النهايه هاتها فيا
مستني معايا ليه مستني مني ايه
ده مفيش حاجه اقولها
كان نفسي افضل معاك بس نهايتي في هواك
مضطرة اقبلها
دنيتي لو مش فاكرها لو هتخدك دنيا غيرها
سيبني امشي واروح لحالي من قاصرها
واما تتكلم عليا ابقا قول نسيتني هي
اغلط انت وفي النهايه هاتها فيا
____________

كلمات اغنية صابرة - كارمن سليمان 2014

صابرة
ليك وحشه يا حبيبي تعالي
ده انا حالتي في بعادك حالة
في القلب اشواق متشاله وحنين يكفي الكون ويفيض
لبلاد حبيبي متخدوني .. تعبانه من الدمع عيوني
لو مهما في غرامه لاموني انا هعمل ايه قلبي وما يريد
صابره في البعد انا صابره .. يا ناسيني انا فاكره
وبعيش على امل ان انا الاقيك
صابره في البعد انا صابره .. يا ناسيني انا فاكره
لما بتوحشني انا بحلم بيك
قالوا للغرام اهله وناسه .. وانا قلبي ماشي بإحساسه
دي عيوني في الليل ياما قاسوا من شوقي ليك مبشوفش النوم
دي سنين كتير وانت في بالي .. بستني امتي هتبقالي
وتعبت اقابلك في خيالي انا نفسي اعيش جنبك لو يوم
صابره في البعد انا صابره .. يا ناسيني انا فاكره
وبعيش على امل ان انا الاقيك
صابره في البعد انا صابره .. يا ناسيني انا فاكره
لما بتوحشني انا بحلم بيك
____________

كلمات اغنية حاجة مش عجباني - كارمن سليمان 2014

حاجه مش عجباني
ملقتش بعدي حد غيري يتحملك
واديك راجعلي عشان محدش حس بيك
انا لما كنت ساعات كتيرة بزعلك
كان قصدي اغير حاجة مش عجباني فيك
عرفت كنت انا اد ايه متحمله
مش من مفيش تملي بعمل مشكله
وبكبر الموضوع وتملي غاوية دموع
كان كل زعلي حبيبي منك خوووف عليك
كان ممكن اعمل زيهم وابعد واسيبك
ولا احاول اني اغيرك ولا اداوي عيبك
يارب بعد اللي اتعمل تكون فهمت
وعرفت مين يا حبيبي فعلا كان حبيبك
اااااه
عرفت كنت انا اد ايه متحمله
مش من مفيش تملي بعمل مشكله
وبكبر الموضوع وتملي غاوية دموع
كان كل زعلي حبيبي منك خوووف عليك
____________

كلمات اغنية غيرت كلامك - كارمن سليمان 2014

غيرت كلامك
غيرت رأيك فيا ليه بالسرعه ديا
مش كنت بتقول شعر فيا
مش كنت شايف ان انا ملكة في عينيك
مش كنت لما تبصلي بتتغر بيا
فجأة انت ليه اتغريت عليا
فجأة انت حسيت اني حمل تقيل عليك
سبحااان مغير الأحوال ناوي تمشي بأستعجال
وبعد ما بصعوبه لقيتني نسيتني بأستسهال
وكمان علشان تيأسني فيك لو صدفة اتقابلت بيك
بتسلم بطرف ايديك وتبصلي بأهمال
خليتني اصدق نفسي من كتر اهتمامك
خليتني احب اسمع كلامك
خليتني اتغير واغير نفسي ليك
عشمتني اني وانا معاك ابتديت
وهيبقا ليا حياه وبيت
بس الحاجات دي كلها اتهدوا بايديك
سبحااان مغير الأحوال ناوي تمشي بأستعجال
وبعد ما بصعوبه لقيتني نسيتني بأستسهال
وكمان علشان تيأسني فيك لو صدفة اتقابلت بيك
بتسلم بطرف ايديك وتبصلي بأهمال



s3od-abosl6an-ymkn-arj3lk

1 التعليقات:

  1. Are you trying to earn money from your websites or blogs with popup advertisments?
    If so, did you ever use Clickadu?

    ردحذف

( مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلا لَدَيْهِ رَقِيبٌ تذكر أن الله يراك)
1- اي روابط سبام حذف + حجب العضو
2- الأداره مدققه جدا بنشر اي روابط مخالفه ..

(استغفر الله العلي العظيم واتوب إليه
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم صلَّ وسلم على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين
(اذكروا الله يذكركم)

شكرا لمتابعتكم لمدونه منتديات غزل المدينه ..
منتديات غزل المدينه
موقع غزل
ألأداره ..: