الأربعاء، 25 ديسمبر، 2013

Sherine We Meen Ekhtar Mp3 2013


تحميل اغنيه شيرين عبد الوهاب مين اختار طرب توب mp3 2013

تحميل اغنية شيرين - و مين إختار Sherine - We Meen Ekhtar طرب توب mp3 2013




Blog Traffic Exchange

Sherine We Meen Ekhtar

اغنية , 2013 , كاملة , استماع , شيرين ,MP3 , اختار , مين , جديدشيرين - مين اختار


Sherine AbdElwahab

,sherine, wemeen, ekhtar

Sherine We Meen Ekhtar


ELyrics Song Feelings msha3r

كلمات اٌغنية "ومين إختار" من ألبوم "أنا كتير" ، قريباً بالأسواق وقبل الكل


ومين اختار يعيش حياته ومين اختار يحب مين يومين
وياك حبيبى فاتو يومين حلوين حنينين
عايشة انا عمرى مرة واحدة اعيش
تغير عمرى بنظرة واحدة اعيش
بقابلك من يومين واحبك
هو انا ليه اعجبت بيه
ومين اختار يعيش حياته ومين اختار يحب مين
يومين وياك حبيبى فاتو يومين حلوين حنينين
adfly Bot Google Mony
يومين نسونى اسمى حبيبى وكنت مين
وجيت منين يومين وانا حالى حال يا حبيبى وانا هعمل اى
كمان يومين عايشة انا عمرى مرة واحدة اعيش تغير عمرى بنظرة واحدة اعيش
Blog Traffic Exchange
بقابلك من يومين واحبك
هو انا ليه اعجبت بيه
ومين اختار يعيش حياته ومين اختار يحب مين يومين

سماع الاغنية

اغنية مين اختار شيرين mp3 تحميل وسماع وكلمات الاغنية كاملة download Meen Akhtar Song Sherine AbdElwahab



adfly Bot Google Mony


0 التعليقات:

إرسال تعليق

( مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلا لَدَيْهِ رَقِيبٌ تذكر أن الله يراك)
1- اي روابط سبام حذف + حجب العضو
2- الأداره مدققه جدا بنشر اي روابط مخالفه ..

(استغفر الله العلي العظيم واتوب إليه
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم صلَّ وسلم على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين
(اذكروا الله يذكركم)

شكرا لمتابعتكم لمدونه منتديات غزل المدينه ..
منتديات غزل المدينه
موقع غزل
ألأداره ..: