الثلاثاء، 27 أغسطس، 2013

كلمات اغاني نانسى عجرم - نانسى عجرم يوتيوب | ksa-flh.com Seo


كلمات اغاني نانسى عجرم - نانسى عجرم يوتيوب | ksa-flh.com Seo
كلمات اغاني نانسى عجرم - نانسى عجرم يوتيوب | ksa-flh.com Seo
كلمات اغاني نانسى عجرم - نانسى عجرم يوتيوب | ksa-flh.com Seo

المصدر موقع غزل المدينه: http://www.ksa-flh.com/vb/t19300.html#ixzz2dAPBwNvv 
كلمات اغاني نانسى عجرم جميع كلمات نانسى عجرم





بتفكر فى ايه 
بتفكر في إيه...حبيبي وساكت بس ليه
دي كلمة في ثانية تقولها تاخود قلبي
طب قولها لي ولو بعينيك حالي ماهوش حالي وبناديك
تاني هقول تاني بموت فيك مهما هيجرالي هعيش ليك
ده اللي بينا غرام حالي ماهوش حالي وبناديك
تاني هقول تاني بموت فيك سهرانة عيوني ف لياليك
نفسي بليلة أنام
موضوع مش كبير...وعيبك بتفكر كتير
بحبك كلمة سهلة ومش مستهلة
تاخود كل الوقت ده ليه؟ حالي ماهوش حالي وبناديك
تاني هقول تاني بموت فيك مهما هيجرالي هعيش ليك
ده اللي بينا غرام حالي ماهوش حالي وبناديك
تاني هقول تاني بموت فيك سهرانة عيوني ف لياليك
نفسي بليلة أنام


خفف عليا شوى
خفف عليا شوى يانور كل الحى
انا احبك موت انا احبك موت 
وانت بحياتى ضى
لو غبت عنى يوم ياويل ويلى ويل
صعبه يجيلى النوم 
وانت بعمرى فى 
خفف عليا شوى يانور كل الحى
انا احبك موت انا احبك موت 
وانت بحياتى ضى
حبيبى مهما كنت
فى عيونى اغلى شئ
طبعا حياتى انت
سيل الهوا والماى


;glhj hyhkd khksn u[vl [ldu


0 التعليقات:

إرسال تعليق

( مَا يَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلا لَدَيْهِ رَقِيبٌ تذكر أن الله يراك)
1- اي روابط سبام حذف + حجب العضو
2- الأداره مدققه جدا بنشر اي روابط مخالفه ..

(استغفر الله العلي العظيم واتوب إليه
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
اللهم صلَّ وسلم على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين
(اذكروا الله يذكركم)

شكرا لمتابعتكم لمدونه منتديات غزل المدينه ..
منتديات غزل المدينه
موقع غزل
ألأداره ..: